Sunday, August 12, 2018

SELINGAN: MAGICAL BORNEO744


Semalam sempat singgah di Borneo744 kepunyaan Malaysia Global and Innovation and Creativity Centre (MAGiC) di Bintawa, Kuching. Sunyi sepi... tak ramai orang.. Mungkin disebabkan ianya hanya meriah ketika adanya acara dibuat. Namun tempat ini memang bagus untuk menjalankan apa apa jua aktiviti terutama sekali yang berkaitan dengan anak muda. Program program anak muda perlu dibuat disini untuk memastikan tempat ini sentiasa dikunjungi orang ramai..

Segala kelengkapan dan kemudahan yang disediakan begitu baik sekali tapi sayangnya penggunaannya tidak di optimumkan bagi membolehkan hasrat penyediaannya menepati objectif. Dengan kedudukannya yang agak terpelosok dari pandangan umum, aku sendiri hanya pertama kali datang ke sini setelah beberapa tahun ianya beroperasi.Walaupun ramai mengetahui kewujudannya tapi tidak ramai yang tahu apakah kemudahan kemudahan yang boleh disewa dan diguna di sini.. 

Jadi jika ada yang berminat mahu menganjurkan apa apa acara bolehlah ke Borneo744. Di sini di kongsikan beberapa foto yang diambil semalam di Borneo744.



















No comments:

Post a Comment

Any comments posted here will be at your own responsibilities. The author shall not held responsible for any comment that pose risk to legal implication.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...