Friday, August 3, 2018

MOT.her: Lambaian Baju Kurung Kedah Dengan Diskaun Istimewa

Kepada peminat baju Kurung Kedah, MOT.her kini sedang membawakan produk yang sinonim dengan Negeri Jelapang Padi ke Bumi Sarawak. Tak payah pegi jauh jauh. Dah ada di Kuching dah. Dibawakan khas oleh pengedar jenama MOT.her kini anda yang duduk di Sarawak sudah boleh melihat sendiri baju kurung Kedah ini di Facebook Mot.Her.

Terdapat pelbagai variasi warna dan rekaan, MOT.her menjanjikan kepuasan pembelian dengan harga yang berpatutan bermula serendah RM89. Dan jika anda berada di luar kawasan Kuching pihak MOT.her akan memberikan kos penghantaran percuma ke alamat anda. Hasil kerjasama pihak MealoversMembawang, pihak Mot.Her telah mengadakan JUALAN ISTIMEWA menjelang Hari Raya Aidil Adha akan bakal menjelang nanti.

Jika anda membaca blog ini , anda layak menikmati POTONGAN HARGA ISTIMEWA dengan menggunakan KOD KUPON  yang diberikan. 

Bagi setiap pembelian anda boleh mendapat DISKAUN ISTIMEWA sebanyak RM15. Apa yang anda perlukan adalah ketika membuat tempahan di Mot.Her, anda hanya perlu nyatakan KOD KUPON : MEMBAWANG10 ntuk melayakkan anda menikmati potong harga istimewa ini. Lebih banyak anda membeli lebih banyak diskaun akan anda nikmati kerana KOD KUPON adalah diskaun untuk setiap barangan yang anda beli...
Jadi apa tunggu lagi ,, JOM DAPATKANNYA DI LAMAN Facebook  MOT.her dan buatlah tempahan SEKARANG SEMENTARA STOK MASIH ADA.


Tawaran ini sah untuk pembelian di MOT.her sahaja.

No comments:

Post a Comment

Any comments posted here will be at your own responsibilities. The author shall not held responsible for any comment that pose risk to legal implication.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...