Thursday, July 26, 2018

AKU BUDAK SAFETY: PERJALANAN BERMULA DI SINI..


LAMA dah fikir benda ni.. Rasanya sudah tiba masanya untuk aku berikan segala pengalaman dan pengetahuan dalam bidang keselamatan dan kesihatan sebagai perkongsian buat budak budak safety yang baru nak masuk dunia safety ni... Diberi pilihan antara nak terbitkan buku ataupun buat artikel dalam blog kesayanganku ini.. Fikir punya fikir lebih baik buat dalam blog supaya segala nukilan dapat dikongsi dengan lebih ramai orang... Dapat juga jadikan blog aku ni sebagai rekod simpanan segala kenangan bila aku dah tua nanti. Ada juga anak anak yang akan meneruskan penulisan di blog ini..

Mula mula terfikir juga nak buat buku supaya mudah orang baca, tapi dunia safety ni ada macam macam. Satu buku belum tentu dapat cover semua cerita baru dan lama. Lagipun dalam industri safety agak dinamik, cepat berubah mengikut peredaran masa. Jadi adalah lebih baik aku share kat sini.. Kalau ada budak budak safety nak buat rujukan boleh lawat blog ni.. Tak kaya tak apa janji perkongsian ilmu itu lebih penting. Mana tau ada gak saham untuk bekalan akhirat nanti...

Jadi penulisan kali ini hanya sebagai pembuka kata. Nanti Part I akan ku coretkan pada update seterusnya.. Apapun jangan lupa satu perkara asas...HIDUP INI PERLU BERBAKTI, BUKAN SEKADAR DAPAT GAJI....


AKU BUDAK SAFETY...BY MEALOVERSMEMBAWANG

No comments:

Post a Comment

Any comments posted here will be at your own responsibilities. The author shall not held responsible for any comment that pose risk to legal implication.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...