Friday, August 3, 2018

ROGER FEDERER DITANGKAP PIHAK UNIQLO


 
Bagi para peminat sukan tennis pasti mengenali pemain tennis professional terkemuka ini. Roger Federer merupakan antara pemain tennis paling dikenali di dunia dan menduduki ranking tertinggi dalam senarai pemain terbaik dunia.. Namun popularitinya tinggi itu telah menyebabkan pihak UNIQLO membuat penajaan pakaian sukan kepadanya. DAN KINI Set 5 keping pakaian sukan tennis Roger Federer kini boleh di beli secara online di laman web UNIQLO

Selain daripada itu  ada banyak lagi barangan UNIQLO yangn menarik dengan harga berpatutan. Bagi yang malas nak ke gedung UNIQLO boleh sahaja download APPS UNIQLO ke dalam telefon bimibt anda dan beoleh terrus membeli belah secara online. Dengan harga berpatutan disertakan dengan kos penghantaran PERCUMA untuk pembelian bernila RM150 ke atas, rasanya merupakan TAWARAN ISTIMEWA yang cukup menarik.. 


Jadi apa tunggu lagi...Jom kita sama sama bershopping sakan secara online di ONLINE UNIQLO. Bila anda memuat turun aplikasi ONLINE UNIQLO ini anda juga akan dapat menikmati KUPON KUPON DISKAUN yang membolehkan anda membuat lebih penjimatan... 

Jadi nak buat apa sekarang..? Masih nak menunggu? Jangan ditunggu...Kalau Roger Federer tidak menunggu lama untuk membawa jenama UNIQLO ke dalam dunia tennis, kenapa anda perlu menunggu lama untuk membawa jenama UNIQLO ke dalam almari keluarga anda..?????

TEKAN DI SINI "ONLINE UNIQLO" UNTUK TERUS KE WEB UNIQLO..

UNIQLO SEMUANYA TERSEDIA.......

No comments:

Post a Comment

Any comments posted here will be at your own responsibilities. The author shall not held responsible for any comment that pose risk to legal implication.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...