Friday, August 17, 2018

AKU BUDAK SAFETY PART 16: KALAU LGBT JADI SHO

Lambat juga kepala fikir nak tulis apa ni. Tak terlintas langsung kalau dapat rakan sekerja jadi Budak Safety berstatus LGBT. Kita dah sedia maklum kan ramai geng geng sekarang sibuk buat badan jadi sado sado. Muscle molek cantik. Badan berketul ketul. Pusat bina badan tumbuh melata. Ramailah yang nak pergi ke gym buat badan. Tapi hairan kan rata rata kita tengok, yang badan sado ni ler yang ramai jadi GAY. Tak tahu kenapa cuma ada satu kali tu terjumpa seorang lelaki sado ni. Dia punya expression tengok badang rakannya berpelu sambil angkat dumb bell macam nak menjilat. Bernafsu semacam je.. Naik geli pulak aku tengok...Jangan kata Transgender lagi ler semacam aku nengok nyer...

Kisah AMY AF3 bertukar jadi lelaki masih belum ditentukan kepastiannya (KLIK DI SINI untuk LANJUT)
Sekarang ni heboh di negara kita LGBT nak hak samarata. Maksudnya nak layanan dan peluang diberikan kepada mereka sama dengan orang lain.. tidak berat sebelah. Kononnya mereka terpinggir kerana rata rata majikan tak nak ambil mereka bekerja disebabkan penampuilan luaran mereka. Dah yang kau tu lelaki berpakaian macam perempuan, kan cari penyakit tu.. Kambing kalau dipakaikan baju wanita, aku pasti dia mengamuk satu kampung.. pasal dah sifat azalinya bukan manusia kan...

Tapi katalah majikan korang jenis kepala sempoi. Diambiknya budak LGBT ni jadi Budak Safety samada SHO, SSS ataupun Safety Promoter.. Haru lagu tu.... lepas tu kena kerja dengan kau di site... pening kepala dah start.... Dan kau tau si dia ni LGBT.. Alahai....

Tak nafikan Badan sado sudah pasti ramai pekerja akan rasa cuak. Dan dia pulak selalu pulak nak duduk dekat dengan kau sambil peluk peluk kat bahu.. macam stail kita kamceng.. Lepas tu kalau bab yang perempuan pulak, majikan ko pandai pandai ambik transgender jadi Budak Safety. 

Sebab dia muka cantik so majikan tertawan walaupun tahu dia tu lelaki.. Lepas tu kau pulak kena kerja dengan dia macam tak ada apa apa berlaku..Aku rasalah kan. Perempuan biasa lepak lepak dengan transgender pasal dia orang tak rasa apa apa tapi bab lelaki gay ni aku rasa kaum lelaki agak sensitif sedikit...
Sekarang ni pun, aku nak pergi urut badan yang sakit sakit pun kena fikir banyak kali. Kalau tukang urut tu lelaki gay naya kat aku.. kalau perempuan lagi ler naya kat aku.. Serba salah sekarang ni.
Kawan aku kata dunia dah semakin tenat. Manusia tak macam manusia dah.. Aku faham maksud dia...Tapi bab paling best bila ada seorang mak nyah tu nama dia Jelita cakap jantina seseorang tu perlu di tentukan oleh otak dan naluri bukan ditentukan oleh doktor ketika dilahirkan... Kepala lutut betul... Dan si Menteri pulak dok sokong golongan LGBT ni.. 

Tapi bab tandas aku betul betul setuju dengan cadangan Timbalan Menteri agar golongan transgender ni berkongsi tandas OKU.. Tepat sekali cadangan tersebut memandangkan otak mereka kurang upaya nak bezakan antara lelaki ataupun wanita...kita SOKONG je lah masukkan LGBT dalam golongan OKU kerana Otak mereka yang Kurang Upaya ler...haha

Apapun hak mereka untuk menjadi transgender tidak dihalang oleh mana mana pihak.. dah tu hak mereka kan.. Tapi hak orang lain juga perlu dihormati iaitu hak untuk tidak menerima mereka bekerja sebagai contoh, jangan dianggap sebagai satu tindakan berat sebelah ataupun tindakan menganaktirikan mereka. Mereka juga ada hak untuk menerima dan menolak sesiapa sahaja yang mereka rasakan tidak sesuai berada di dalam kelompok komuniti mereka.

BAK KATA PEPATAH INGGERIS "HOW DO THEY EXPECT A COMMUNITY TO ACCEPT THEM, IF THEY NOT EVEN WILLING TO ACCEPT WHO THEY REALLY ARE"... 
KREDIT: D&D

No comments:

Post a Comment

Any comments posted here will be at your own responsibilities. The author shall not held responsible for any comment that pose risk to legal implication.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...