Friday, July 20, 2018

WARUNG NASI KUNING: RASA SEDAP TAPI....

Beberapa hari yang lepas semapt berkunjung ke sebuah kedai namanya Warung Nasi Kuning yang terletak di Jalan Tun Jugah, Kuching. Terlewat makan tengahari, perut lapar belasah je mana mana tempat yang di rasakan berdekatan dengan tempat kerja kita orang... Janji HALAL..

Jadi kita nak cuba makan kat kedai ni dengan geng geng. 


Kami mencuba Nasi Kuning Ayam Rendang Set berharga RM8.00 bersama minuman ringan. Yang bestnya , hidangan siap tak sampai 15 minit.  TAPI....>>>>>>


Mungkin pada masa itu, pelanggan tak ramai dan kita pun datang jam 230 petang, bukan lagi masa rehat bagi pejabat. Kita ni kerja di tapak bina, masa agak fleksibel kira bolehlah keluar sekejap melahap penuhkan perut sebelum masuk site naik tangga turun tangga panjat sana panjat sini...

Walaupun makanan yang kita pesan tadi tu rasanya SEDAP (ikut standard mulut kami semua ok,, jgn marah haha), akan tetapi ada satu masalah yang perlu dihadapi. Kalau mereka yang nak diet boleh datang sini pasal kalau bab kuantiti agak kecil. Walaupun sesuai dengan harganya tapi tidak sesuai dengan kapasiti perut kita orang.. Makum jelah kita budak site so kena banyak makan pasal banyak tempat kenak di selia dan di periksa..


Jadi PESANAN PENAJA DARIPADA SAYA kalau rasa nak makan benda alah ni banyak ORDERLAH DUA PINGGAN OK... Chow dulu...




No comments:

Post a Comment

Any comments posted here will be at your own responsibilities. The author shall not held responsible for any comment that pose risk to legal implication.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...